Jos opettajana olisi harjaantumisluokkalainen tyttö tai poika, niin aiheuttaisiko se ahdistusta kuin henkistä ja elämänolosuhteellista ahtaan paikan kammoa opettajan tienoilla ympäristössä jaopettajan vaikutuksen osalta, kuin hometta haistelisi? Eivätkö koulun jumiutumiset myös selittyisi sillä, että opettajaksi onkin päässyt numeroitaan myöhemmin korottanut harjaantumisluokkalainen, jonka oma ajattelu on jumiutunutta? Lapset kai tarvitsisivat ja ansaitsisivat opettajat, jotka olivat aikanaan yhtä eteviä koulussa kuin lapste nyt. Silloin koulun voisi käydä vähemmn jumiutuneesti ja varmaankin nopeammin, http://pikakoulu.blogspot.fi
31.10.2017 Eikö ihmiset vaikuta nokkaansa nirpisteleviltä sellaisen läsnäollessa, jolle haluavat viestiä, ettei tuo noin ole tai että tuo on kyllä liian huonotasoinen perspektiivi.
Tervola-nimisena elellessa parantamisesta syntyneita vaikutelmia, KOKO näkemys tässä 5-os. blogissa, ideoita vain, ei kokemuspohjaa. Ei niin, etta sairaus liittyisi mitenkaan terveyteen, vaan terveys tarkoittaa terveita elamantapoja, maailman pitamista hyvalla terveimmalla tolalla ja tottakai kaikenpuolista terveytta! Keskittyminen ideaalisen terveyden vaalimiseen opettaa kehomielen luontaisista parantumistavoista. Hakemisto: parantamisesta.blogspot.com Otsikoissa vain osa parannusehdotuksista
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti